سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ برو بچ
بازگرداندن خشم با بردباری، نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
>>مینا ( چهارشنبه 99/11/15 :: ساعت 12:14 عصر)

فروشگاه آی بی کال | مرجع تخصصی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی

امروزه طبق آماری که به دست آماده، مشخص شده است آمار خرید لوازم دیجیتال روز به روز در حال افزایش بوده و افراد بسیاری هستند که روزانه به خرید این دست از محصولات می‌پردازند. نکته‌ای که در رابطه با این موضوع وجود دارد، این است که خرید خود را از کجا و از چه فروشگاهی انجام دهیم؟ چرا که اصل بودن کالاهایی مانند گوشی موبایل و لپ تاپ بسیار حائز اهمیت خواهند بود و از همین جهت باید فروشگاه معتبری را برای این خرید انتخاب کرد. در این راستا ما به شما فروشگاه آی بی کال را پیشنهاد می‌دهیم.

اگر شما از دسته افرادی هستید که تصمیم به خرید گوشی دارید و نمی‌دانید که خرید خود را از چه فروشگاهی انجام دهید، ما به شما آی بی کال را پیشنهاد می‌دهیم؛ شما می‌توانید با مراجعه با این سایت از محصولاتی که این فروشگاه در اختیارتان قرار داده است، مطلع شوید و سپس متناسب با سلیقه و نیازی که دارید، محصول مورد نیاز را خریداری کنید.

زمانی که شما برای خرید محصولات دیجیتال، خرید لپتاپ و تبلت به این سایت مراجعه می‌کنید، منویی را در کنار صفحه خواهید دید. این فروشگاه شرایطی را برای شما فراهم آورده است که می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان، از بین برندهای معتبر نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، مایکروسافت و … محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای مثال اگر شما به دنبال گوشی مناسب برای خود هستید، این گزینه را انتخاب می‌کنید؛ سپس لیست دیگری برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید برند موبایل را از بین گوشی موبایل اپل نظیر آیفون 12 پرومکس، موبایل سامسونگ،  گوشی موبایل شیائومی و … ببینید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به محصول مورد نظر خود در کوتاه‌ترین زمان دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر لوازم دیجیتال ، این فروشگاه لوازم دیگری را نیز برای دیگر قسمت‌های صوتی تصویری و سلامتی به طور اختصاصی فراهم آورده است. برای مثال می‌توان به تردمیل هوشمند شیائومی، اپل تی وی و انواع مچ بند و ساعت هوشمند اشاره داشت. همچنین توجه داشته باشید که هر یک از دسته‌ها خود نیز محصولات گوناگونی را تحت پوشش در می‌آورد.

به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید محصولات صوتی تصویری هستید، به این قسمت می‌روید و سپس انتخاب می‌کنید که کدام دست از محصولات را نیاز دارید؟ شما می‌توانید از این فروشگاه لوازمی چون هدفون و هندزفری، تلویزیون هوشمند، اسپیکر و کنسول بازی سونی و مایکروسافت را تهیه کنید؛ یا در انتخاب دیگر، می‌توانید منوی مربوط به خرید لپ تاپ را نیز برگزینید. در این قسمت نیز برای شما انواع لپ تاپ بر اساس حافظه داخلی، مقدار رم، مقدار گرافیک و … وجود دارد را قرار داده اند. شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای این سایت را برای خرید خود انتخاب کنید.

البته موضوع جالب‌تری نیز در رابطه با فروشگاه آی بی کال وجود دارد و آن این است که فروشگاه برای هر مجصول یک نقد و بررسی کامل قرار داده و هر محصول را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و نقاط مثبت و منفی مربوط به هر محصول به همراه گالری تصاویر آن محصول محیا نموده است.

چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟

چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟

در رابطه با خرید لوازم دیجیتال و محصولات دیگری خرید گوشی موبایل و لپ تاپ، ما به شما فروشگاه آی بی کال را پیشنهاد دادیم. شاید برای شما سوال پیش آید که این فروشگاه چه چیزی دارد که ما آن را به عنوان یک فروشگاه مناسب در زمینه خرید کالای دیجیتال و صوتی تصویری معرفی کردیم؟ در رابطه با پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم این فروشگاه را به طور کامل برای شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

با هدف گسترش خدمات آنلاین و تسهیل خدمات دهی به مشتریان محترم ، شرکت اوج به عنوان یکی از تامین کنندگان رسمی تلفن همراه در کشور و با مجوز واردات و خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه از وزارت صنایع ،معادن و تجارت جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعطای نمایندگی فروش محصولات خود به مجموعه آی بی کال نموده است.

گروه آی بی کال با بهره گیری از نیروهای با تجربه و متخصص و نیز پشتوانه 20 سال سابقه کاری در خصوص واردات و توزیع انواع تلفن های همراه و با داشتن نمایندگی های رسمی فروش در شهرهای مختلف کشور و با تکیه بر تجربه و تخصص همکاران خود در زمینه تامین و توزیع  تلفن های همراه توانسته است نسبت به ارائه خدمات با نرخ های رقابتی اقدام و با رعایت اصول حرفه ای در تامین اقلام با اصالت و با کیفیت و نیز ارائه مشاوره های لازم در زمینه خدمات پس از فروش برای مشتریان خود ضمن حذف واسطه های سنتی از چرخه تامین محصول ،زمینه ی خریدی با صرفه و مطمئن را برای مشتریان محترم پدید آورد.

این روزها که فروش آنلاین لوازم دیچیتالی نظیر گوشی گوشی موبایل با افزایش دسترسی همگانی به اینترنت، بازار خوبی پیدا کرده است جلب اعتماد کاربران بیش از پیش وظیفه هر فروشگاه اینترنتی میباشد. اصل بودن کالا، گارانتی بازگشت، ارسال سریع و مشاوره های تخصصی رایگان از ویژگی های مهم و اساسی در فروشگاه آی بی کال می باشد.

در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟

در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟

تنوع برندها در آی بی کال بسیار متنوع و شامل برندهایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، مایکروسافت، سونی، جی بی ال و … در دسته بندی گوشی موبایل، لپ تاپ، تلبت، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند، هدفون و اسپیکر، کنسول بازی، پاوربانک و سایر لوازم جانبی می باشد.

فروشگاه آی بی کال با استفاده از تجربه بازار سنتی و تلفیق آن با بازار آنلاین، بستری مناسب و مورد اعتماد برای مشتریان خود ایجاد نموده است. جستجوی آسان، اطلاعات کامل و دقیق در قسمت معرفی محصولات، تخفیف های ویژه و شگفت انگیز، ارسال رایگان و اخذ نماد 2 ستاره از وزرات صنعت از دیگر ویژگی های این فروشگاه می باشد.

اکنون شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، خرید مورد نظر خودتان را انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت فروشگاه تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از بابت انتخاب خود به صورت کامل مطمئن شوید.

شما می‌توانید تمام محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت این فروشگاه انتخاب کنید و پس از آنکه در رابطه با هر یک اطلاعات لازم را به دست آوردید، سفارش آن‌ها را به ثبت برسانید؛ بنابراین با توجه به این موضوع شما می‌توانید در راحت‌ترین حالت ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، سفارش خود را ثبت و سپس آن را درب منزل دریافت کنید.


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز:  5
مجموع بازدیدها:  40062
منوها
» درباره خودم «


وبلاگ برو بچ

» فهرست موضوعی یادداشت ها «

حرکت سقوط آزاد اجسام .
» آرشیو مطالب «

فروردین 96
اسفند 95
تیر 96
آذر 96
خرداد 97
فروردین 97
مرداد 97
آبان 97
شهریور 98
آذر 97
بهمن 98
دی 98
بهمن 99
اردیبهشت 99
اسفند 98
اردیبهشت 0
تیر 0
خرداد 0
بهمن 0
مهر 0

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

مقاله فنی و مهندسی
فایل مارکت
مدیکال سایت
آپلود عکس
دانلود آهنگ جدید
دانلود فیلم
مشاوره حقوقی
دانلود کتاب علوم غریبه و طلسم
فروش آپارتمان در اندیشه
موسسه حرف آخر
مجله اینترنتی ایما
دارالترجمه رسمی
عکس پروفایل
دکوراسیون داخلی
فیلم برتر- دانلود فیلم
دانلود اهنگ رپ
کسب درآمد از پاپ اپ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ جدید
معاینه پرده بکارت
پرتال تفریحی
سرور مجازی
رژیم لاغری
لوازم جانبی موبایل
آپلود عکس
آپلود
جم برول استارز
خرید سفره قلمکار اصفهان
مجله دکتر-تناسب اندام
درج آگهی صنعتی
دانلود اهنگ قدیمی
مجله اینترنتی
مداد
مستر بلیط
مدیر سئو
خرید فالوور
نرم افزار پلاک خوان
رگنا
برق کاری ویپان
قیمت روز بیت کوین
صرافی ارزینجا
قیمت بک لینک دائمی
PopMelody.ir
PopMelody.ir


خرید تلویزیون

تلویزیون سونی

سینما خانگی

گوشی شیائومی

گوشی آیفون

تاچ ال سی دی

برد گوشی

گوشی سامسونگ

گوشی هواوی

قیمت یاب

گوشی آنر

حکایت حاکمی دو گوشش ناشنوا شد
طراحی سایت دانلود مقاله
خرید مقاله
دانلود مقاله جدید
خرید اینترنتی
کنکور 99